عکسای بامزه Ss501 سری چهارم

سلام دوستان حالتون چطوووووووووووره؟

من امروز اومدم باز با چندتا عکس خوشگلللللللل و خنده دار و نمکی از پسرا

خب پس دیگه حرفی نمیزنم فقط بفرمایید:


هیونگ؟پسرم؟نکن!مردم میگن دور از جونت،عقلت پاره سنگ برداشته ها!نکن عزیز



ایشون رو میشناسین دیگه؟بللللللللللللله کیو خان0_0



آاااااااااااااااهان ماشالاااااااااااااااا.این کمر نیس که!فنره.بچه ام خسته شده خب



هیون نمکی!هه هه

3oye4f5c8by4zv73a10w.jpg

جونگی خوابه خوابه!انداختنش تو استخر؟کجاست این؟


وااااااااای کیو رو دارن چیکارش میکنن؟؟؟ولش کنید


جوووووون تیپت منو کشته هیونگیییییییییی


اینم سوژه ترین عکس این آپ:

ss501.jpg

خب دوستان اینم از این.امیدوارم خوشتون اومده باشه.تا آپ بعد بای بای

نظرات 1 + ارسال نظر
hanna جمعه 21 مهر 1391 ساعت 14:49 http://baghmakhfi.persianblog.ir

نه دوستی،تو نمی شناسیشون،اصلا نمی شناسیشون،نمی دونم چند وقته که با دبل آشنا شدی،اما باید بدونی چیزایی ازش دیدم،خبرایی دیدم که مطمئن شدم که بعد فیلم پسران مغرور شده،شاید فیلمایی دیدی که توش خیلی خوبه،اما هر چی بوده مطمئنن قبل فیلمش بوده،دقیقا همونطور که هیونگ به صورت شوخی بهش گفت،گفت ما همیشه با هم بر می گردیم هونه هامون،اما اون جدیدا تنها با ماشین شخصیش بر می گرده،(تو از اون موقع که فیلم پسران رو بازی کردی عوض شدی)و این دقیقا عین حرفای هیونگ بود،این غرور هیون بود که باعث شد دو سال جدا بمونن،تا از دی اس پی درومدن اولین نفری که پرید رفت تکی کار کنه هیون بود،چون دیگه قصد نداشت با دبل باشه،چون غرورش بهش می گفت که الان من از بقیه طرفدارام بیشتره،پس بهتره تنهایی کار کنم معروف تر می شم،و همین غرور هیون بود که هر بار مدیر دی اس پی می گفت بچه ها ی دبل اس به زودی بر می گردن می گفت نههههههه ما از کمپانی های مختلفیم کی گفته بر می گردیم حالا شاید کنسرت دادیم با هم،این بود که وقتی دی اس پی یه گروه جایگزین دبل اس آورد و با پررویی تمام گفت اینا جای دبل اس رو می گیرن،هیون رفت ساپرتشون کرد،همون گروهی که توی god of cookery داشتن اشک کیو رو در می آوردن،من دو سال تموم که منتظرشونم،اما نه کسی متوجه می شه که کی مقصر بوده،نه کسی متوجه می شه که دیگه ببر نمی گرردن،و این دلیلی بود که وبم رو بستم،ببخشید سرت رو درد آوردم خیلی وقت بود که با یه تریپلسی نحرفیده بودم.بای

ببین گلم،من اسم هدیه ست و نویسنده دیگه این وب هستم
ببخشیدا ولی نه من نه کتی این حرفاتو اصلا قبول نداریم!!
دلایلت هم شاید به نظر خودت قانع کننده باشه اما من و کتی به دلایلی که قابل گفتن نیست،اصلا قبول نداریم!
فقط اینو بگم که هیون لیدر یه گروه بود و هست.من فکر میکنم یک مقدااااااااااااار غرور رو باید داشته باشه(البته
در این حد که میگی غرور نداره)
دی اس پی هیییییییییییییچ وق نگفت دابل اس با همون عضوهای قدیمش برمیگرده!!!اینو دیگه تمام دنیا شاهدن.آره.میگفت دابل اس برمیگرده ولی کی؟؟؟زمانی که یک سال از جدایی پسرا گذشته بود.که بعدشم اعلام کرد که دابل اس با 7 عضو کاملا جدید برمیگرده!!!!هیون اولا نگفت هرگز دابل اس برنمیگرده و هیچ وقتم نه خواست که دیگه عضو دابل نباشه.
ناراحت نشیا ولی من واقعا متاسفم که اینطور فکر میکنی.البته متاسفانه فقط تو نیستی.خیلیا اینجوری شده افکارشون.اما فقط یه لحظه تماااام اتفاقایی که قبل از جداییشون و بعد از جداییشون افتاد رو کنار هم بذاری،اصلا جای اینجور افکارو نمیذاره.
هیون افسرده شد.فهمیدی که؟کلی مشکل براش پیش اومد.داغونش کردن طوریکه که اون شادی قبلی توی چهرش نیست اصلا.
هیون اون گروهو ساپورت کرد چون میخواست بگه که ما با دی اس پی مشکلی نداریم(هیون همیشه میگفت من به مدیر دی اس پی مدیونم.میدونی که؟)
میدونی عزیز؟من دیگه این بحثو ادامه نمیدم چون حرف زیاد دارم.میدونم تو هم در مقابل،حرف زیاد داری!اما بازم میگم که متاسفانه مثل افکار شما زیادن.من به عنوان یه تریپل اس،همیشهههههههههههههههههههههه،حتی اگهههههههههههههههه برنگردن همممممممممممممممممممم،همیشه میمونم طرفدارشون.
چون قول دادم به خودم و اس اس تو قلبم!موفق باشی.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد